پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

چهاردهمین ماهگرد

1393/8/23 19:03
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تاج سر مامان!پسرک 14 ماهه خودم، همین طور داره روزای زیبای زندگیت مثل برق میگذره و من تماشاگر این روزای زیبا هستم و خوشحالم از اینکه کنارتم و لحظه لحظه  این روزا را دارم میبینم ،با اینکه طوری رفتار میکنم که یعنی از ثانیه ثانیه این روزات لذت ببرم هم خودم هم خودت و مطابق با سنت باهات رفتار میکنم و آموزشهای لازم را تا اونجایی که همکاری کنی بهت میدم؛ اما بازم میترسم پشیمون شم و حسرت این روزا را بخورم که ای کاش بیشتر برات وقت گذاشته بودم با این حال از اینکه یک ماه بزرکتر شدی و یک ماه به مادر بودن من اضافه شد خوشحالم آرزوم برات اینه که همیشه لبت خندون باشه و سالم باشی بهترین ها را برات از خدا میخوام و خوشبختی همیشگی.....

میبوسمت یه عالمه و دوست دارم هواتا........

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان هانا و آریا
24 آبان 93 3:08
چهادهمین ماهگردت مبارک عزیزم ممنون خاله
رومینا
24 آبان 93 16:32
عزیزم 14 ماهگردت مبارک باشه نازم به مامانی بگو عکست رو بزاره اخه ما دلمون تنگ میشه برات ممنون خاله ؛چشم حتما عکسم میذارم
مامان دینا
25 آبان 93 12:14
14 ماهگیت مبارک اقا کوچولو