پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

اواخر 5 ماهگی

1393/2/13 2:10
279 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل و متین خودم ،عزیز دل مامان و بابا تو بالاخره منو به آرزوم رسوندی عزیزم  و در 6اسفند یعنی روزی که 5 ماه و 15 روز داشتی اولین غلتتو بعد ار تلاشهای مستمر و بی وقفه زدی و من اینقد جیغ زدم که خودتم کلی ترسوندمقلبماچ

پسرم این روزا که نیومدم به  وبلاگت سر بزنم به شدت مریض بودی و تب داشتی و بیش از 10 بار بردیمت دکتر از بس روزای بدی بود و ترسید ه بودیم دوست ندارم زیاد بنویسم ازشون خدا را شکر تموم شد.

کوچولوی خودم که دیگه در آستانه ی نیم سالگیت هستی  و نباید بهت گفت کوچولو تو در این چند روزه دوباره به زنم به تخته چندتایی پیشرقت داشتی اول اینکه وقتی داخل روروک میذاریمت تا کلی مسیر خودت حرکت میکنی و آهنگاشو واسه خودت میزاری و ذوق میکنی...

وقتی غلت میزنی هم سر پاهاتو فشار میدی به زمین و باسنتو از زمین بلند میکنی انگار میخوای بری جلو ولی هنوز نتونستی..

سوار تاب تابت که میشی دیگه باید به زور درت بیاریم از اینکه حالت نشسته ای و مستقل خوشت میاد..

مامانی شاید این پیشرفتا کم باشه عزیزم برا سن تو ولی برای من چشمگیره و خوشحال کننده و بهت افتخار میکنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دینا
15 اسفند 92 15:19
سلام عزیزم اقا پسرت از طرف من بوسش کن نازه به ما هم یه سر بزن خوشحال میشیم من لینکت می کنم
سودابه
18 اسفند 92 15:34
مریم
20 اسفند 92 15:02
سلام منا جون تازه به وبت امدم خدا بد نده اقا پرهام چرا مریض شده ماشاا... بزگ شده از طرف من ببوسش سلام عزیزم سرمای شدید خورده بود با تب وحشتناک که حسابی ما رو ترسوند به خاطر مریضیشم حدود 20 روزی حبس خانگی بوده خدا را شکر به خیر گذشت،مرسی خاله از لطفت ممنونم