پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

هوراااا! تو 5 ماهه شدی

1393/2/13 2:10
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه من گوگولیه خودم بازم معذرت میخوام من اینترنت نداشتم عزیزم وگرنه خیلی زودتر از اینا میومدم بهت سز میزدم با کمال افتخار من الان 5ماه و 7 روزه که مادرم و عزیزم خودمو به طور کامل گذاشتم کنار و به تو میرسم یعنی اینقدر تو بلایی که نمیذاری به چیزی غیر از تو برسم با  این وجود کاملا راضی هستم و هیچ گله ای ندارم و به شدت به خاطر داشتنت خوشحالم و شاکر از خدا.....ماچ

عزیزم یه چیزی بگم؟! تو هنوز خودت نتونستی غلت بزنی ولی هیچ وقت دست از تلاش بر نمیداری و منم ناراحت نیستم یاد گرفتم که به هیچ عنوان مقایسه نکنم تو رو با هیچ کس ،هیچ چیز بچه ها مثل هم نیست ولی تا دلت بخواد شیطون شدی و صداهای عجیب غریب از خودت در میاری و د...د... میگی ...ماچ

همیشه چشمای قشنگت دنبال من میگرده و همین که منو میبینی یه دفعه چشمات بازتر میشه و میخندی.ماچ

در مقابل خواب بیش از حد مقاومت نشون میدی و تمام انرژی  منو میگیری تا بخوابی و جالبه اگه به زور با تاریک کردن اتاق و با آروم کردن محیط خوابوندمت ،1ساعتی یه بار یه جیغ میزنی انگار که یکی گازت گرفته باشه ها یعنی اینکه من هستم....ماچ

عزیزم میذارمت داخل روروک و میزارمت جلو تلویزیون و دی وی دی های بی بی انیشتین هم برات میذارم خیلی با اشتیاق نگاه میکنی و برا خودت هر از گاهی میخندی...ماچ

وقتی میخوابونمت روی پام که بهت شیر بدم خودت زود میفهمی و دستتو میبری سمت سینم و دهنتم باز میکنی. در حین شیر خوردنم دستاتو باز میکنی و میذاری روی صورت من و بعضی موقع ها هم بینیمو میگیری...ماچ

وقتی پستونکت با گیره به لباست میزنم خودت برش میداری و میذاری توی دهنت حالا وارونه یا برعکس..

اگه هر موقع من بخوام غذا بخورم تو صدات در میاد حتی اگه نصف شب باشه منم مجبورم بگیرمت تا بابا مسعود غذاش و بخوره و تو رو نگه داره بعد که از دهن افتاد من نوش جان کنم بعضی موقع ها هم که خیلی گرسنه باشم میذارمت روی پام و میخورم که هر موقع قاشق میره سمت دهن من جنابعالی دهنش و باز میکنه و سرش و میاره جلو قربون عادتات برم من پرنس خودمماچ

توی عروسکاتم عاشق انگری برد قرمزت هستی و با دو دستت میگیریش و میبریش سمت دهنت و کلی بهش میخندی و ذوقشو میکنی... همچنان عاشق آویز تختت هستی و دستتو بالا میبری طوری که میخوای بگیریش ولی دستت نمیرسه...ماچ

خلاصه که تمام زندگی ما شدی گلکم عشقم ،نفسم، دار و ندار ماماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سودابه
30 بهمن 92 14:27
عزیزم کاراش عین بارانه...بالاخره غلت هم میزنه..فداش پس کو عکساش؟؟؟؟؟؟؟ خاله جون اومدم با کلی عکس
سودابه
30 بهمن 92 14:27
مریم
8 اسفند 92 14:25
سلام گلم خوشحالم روز های خوش زندگیت رو به خوبی پشت سر میزاری مرسی مریم جون کجایی عزیزم خیلی وقته نیستی؟