پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

پسرم............

1393/2/13 2:11
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

هرگز هیچ روز زندگیت را سرزنش نکن

روز خوب به تو شادی می دهد

روز بد به تو تجربه می دهد

و بدترین روز به تو درس می دهد

اگر تو ثروتمند باشی سرما برای تو تفریح میشود ،تا پالتو پوست بخری،خودت را گرم کنی و به اسکی بروی؛

اگر فقیر باشی،برعکس سرما بدبختی می شود و آن وقت یاد میگیری که حتی از زیبایی یک منظره زیر برف متنفر باشی.

کودک من! تساوی تنها در آن جایی که تو هستی وجود دارد،مثل آزادی. ما تنها توی رحم با هم برابریم.

از زبان اوریانا فلاچی

.

.

.

امروز برخلاف ماههای قبل زودتر اومدم بهت تبریک بگم کوچولوی ما!ماچماچ

بعله عزیزم 4ماهگیت هم تمام شد به سلامتی ،مثل برق و باد میگذره این روزهای زیبا، تا اونجایی که میتونم لذت میبرم و استفاده میکنم از روزهای با تو بودن پسرک خودم تا خدایی ناکرده پشیمون نشم واقعا روزهای زیبایی هستش عزیزم، با بیشتر زندگی رو دوست دارم و امیدوارم به آینده...

تغییر آنچنانی نداشتی،کلا فقط با خودم دوستی و به خنده هام جواب میدی البته به بابایی هم تقریبا چون من بیشتر پیشتم،همه فکر میکنن بد اخلاقی ولی من میگم پسرم متینه و به هر چیزی نمیخنده، کلی باهات تمرین ب ب و د د میکنم ولی هنوز کامل نگفتی خیلی تلاش میکنی که سرتو از رو بالش بلند کنی که تقریبا بلند هم میکنی ، جغجغه را هم میدم دستت محکم میگیری و خودت باهاش مشغول میشی و واسه خودت تکون میدی، جدیدا باید بلند بشم بایستم و بذارمت روی شونم تا بخوابی و یه چیزی که فکرمو مشغول کرده اینکه اینا عادتای خوبی نیستش و چه طوری بگیرم ازت...

و یه چیز دیگه پستونک ازت گرفته بودم وقتی 70 روزت بود الان چون موقع خواب خیلی ناراحتی میکنی دوباره بهت میدمش و به همین خاطر هم ناراحتم که نتوستم سر تصمیمم بایستم و بقیه تصمیمایی که واسه تربیتت گرفتم هم همین طوری یکی یکی عوضش کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سودابه
21 دی 92 23:56
عزیزم ماشالله مرسی خاله جون