پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

و بالاخره تو....

1392/6/24 2:28
180 بازدید
اشتراک گذاری

تو آمدی و به یمن آمدنت مادر نامیده شدم،برای تو می نویسم ،مادرانه می نویسم که بدانی چگونه می پرستمت و چگونه دوستت دارم.

                              برایت آرزو دارم که نور نازک قلبت به تاریکی نیامیزد.

                               که چشمانت به زیبایی ببیند زندگی ها را

                               چو باران آبی و زیبا،بباری شادمانه روی گرد غم

                                                به دور از دل گرفتن ها

                                         به تنهایی نیالاید خدا این قلب پاکت را

                                 و همواره به دستانت بیاویزد چراغ راه خوشبختی

                                                 بدانی آنچه را اینک نمی دانی

                                 برایت آرزو دارم سعادت را،طراوت را،بهشت و بهترین بهترین ها را

                                                 عزیز روزهای من،خدا را میدهم سوگند

                                                 که در قلبم برای تو خدا را آرزو دارم.

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیما
25 شهریور 92 17:22
الهی آمیییییین