پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

خود خودت ...

1392/6/31 23:56
250 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه که اینقدر زود اومدی.

بله دوستان، بالاخره دوران بسیار زیبای بارداری تموم شد و به مرحله زیباتر بچه داری رسیدم ، هنوز تو شُکم یعنی من مامان شدم واقعا.....

پرنس دست و پا کوچولوی من زودتر از موعدش در هفته 38 روز پنج شنبه ساعت 4:35دقیقه صبح اومد تو آغوش منتظر من و بابایی و اسمشم شد پرهام؛ پرهام به معنی برهان قاطع و معرب اسم ابراهیم (قبل از اینکه حضرت ابراهیم به وسیله قرآن به ایرانیان معرفی شود  به اسم پرهام معرفی شده بوده) و به معنی فرشته خوبی و نام ثروتمندترین شخص در زمان خسرو پرویز.

پرهام کوچولو فقط 2کیلو 700 گرم وزن داشت با قد 48 سانت و دور سر 39 سانت

 

 

به زودی عکسای واقعی این فرشته زیبامو میزارم و جریانات زایمان تا بعدا بخونه و ببینه که اومدنش همان  اندازه که شوق داشت دردم داشت ولی فدای سرش، قربونش برم عززززززیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
25 شهریور 92 1:49
سلام منا خانم قدم نو رسیدت به شما و اقا مسعود تبریک میگم انشا... سایه شما همیشه بالای سر اقا پسرتون باشه


ممنونم مریم جون
سودابه
25 شهریور 92 17:20
مبارکه خانم خانما مادر شدنت...ایشالا پرنسمون زیر سایه مامان بابای مهربونش بزرگ شه..آمین

مرسی گلم ایشالا نی نی شما زود بیاد
شیما
25 شهریور 92 17:21
وااااااااااااااااااااااااااای مونای عزییییییییییییییییییزم تبریک تبرییک تبرییییییییک
خیلی خوشحال شدم عزیزم.ایشالا پا قدمش خیر و برکت محض باشه واستونیه فرشته زمینی شدمبارک اسمش باشه فوق العاده زیبا و پر معنی

طبیعی اومد پرهام گلم؟زایمانی راحتی داشتی؟

مرسی عزیزم زایمانم طبیعی بود براتون در مورد دردشم می نویسم.