پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

از تو....

1392/6/7 18:36
219 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک متین خودم سلام...

شما امروز 36 هفته و 1 روزه شدی،  بهت میگم متین چون واقعا هستی ،آخه اینقدر شلوغ بازی هات نسبت به هفته های قبل کم شده که نگرانم می کنی بعضی موقع ها، ولی از دیروز دیگه خیالم راحت شد چون رفتم دکتر صدای اون قلب پاکت و شنیدم و دکتر گفتش نگران نباشم به خاطر اینکه جات کم شده کمتر تکون میخوری،اگه بیایی مامانی و ببینی تعجب می کنی که من چه طوری تو دل مامانیم جا شدم از بس که شکمم کوچوله، با وجود اینکه من هفته های آخرم ولی هر که منو میبینه میگه تو تازه 4 ماهه بارداری ،ولی مهم نیست اینکه تو خوبی منم خوبم...، هفته آینده دیگه تو کامل کامل میشی و من بیشتر منتظر اومدنت به این جمع دو نفره(من و بابایی) هستم ،چون نمیدونمم که درد اومدنت چه شکلیه با کوچکترین درد فکر میکنم که داری میای به همین خاطرم همه وسایلای لازمه واسه بیمارستانو آماده کردمو گذاشتم توی کیفت، عزیزم منو بابایی فقط 26 روز دیگه شایدم کمتر توی خونه دو نفره ایم، سر سفره دو نفره ایم بعدش دیگه با قدم زیبای تو میشیم 3تاقلبقلبقلب ایشالا قدمت واسه زندگی ما خیلی پربرکت باشه عزیزم.

                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کوچولوی من!!!

خیلی دلهره دارم، نگرانم از اینکه از پس مقوله بزرگ تربیتت بر نیام و جلو بابا ضایع بشم هر چند می دونم خدا بزرگه و کمکم میکنه و تو خودتم کمک میکنی، توی ذهنم اینقدر آیتم تربیتی گذاشتم که الان که داره وقت اومدنت نزدیک میشه احساس میکنم که همه رو دارم از یاد میبرم، خالصانه،وعارضانه و ملتمسانه از خدا می خوام که تو رو سالم و صالح بده  به من و ازش می خوام که همیشه یاریم بده برای تو همان طوری باشم که بهترینه ،ان شالا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیما
7 شهریور 92 21:18
وااااااااااااااااااااااای مونا جونم همش 26 روز مونده؟ به به و خسته نباشید به این مامان گل بابت این 9 ماهایشالا به سلامتی گل پسری به دنیا بیاد و از وجود مامان گلش لذت ببره


وای خاله شیما ممنون از دلگرمی هایی که به مامانیم میدی
سودابه
13 شهریور 92 23:37
میدونم که بهترین مامان دنیا میشی عزیزم..


مرسی عزیزم چقدر امیدوارانه حرف میزنی! یعنی میشه!؟
سودابه
16 شهریور 92 23:45
چرا که نشه..........راستی زایمانت کی میشه؟؟زودی از گل پسری خبر بذار


آخرین سونو بهم گفته 5شنبه آینده،ولی معاینه که شدم گفتش دهانه رحم 1.5 باز شده و منتظر دردت باش توی همین روزا دعا کن زایمان راحتی داشته باشم.
رومینا
19 شهریور 92 13:27
چرا نیستی یعنی نینی تا الان دنیا اومده نیومدی ؟ زودی بیا با خبرهای خوب ما نتظریم


آخه این روزا همش بیمارستان و مطب دکترم و فقط منتظر دردم کاش زود بیاد تا راحت بشم استرسم هم کم بشه مردم از ترس تو رو خدا برام دعا کن.
شیما
19 شهریور 92 16:28
مونا جونم خوبیی؟؟؟؟؟یه خبری بده از خودت گلی خانومنکنه به سلامتی زایمان کردی؟


مرسی از احوالپرسیات شیما جون.خوبم خدا را شکر! فقط چند روز پیش آخرین سونوم بود گفتش آب دور بچه یه ذره کم شده ولی زیاد جای نگرانی نیست، بعدشم معاینه لگنی شدم که گفت یک سانت و نیم باز شده و همین روزا منتظر دردت باش برام دعا کن عزیزم.
شیما
20 شهریور 92 14:46
عزیییییییییییییز دلم نگران نباش گلم ایشالا مه زایمان راحتی در پیش داری همین روزایه عالمهههه انرژی برات میفرستم


مرسی عزیزم برا همتون خبرای خوب خوب دارم.