پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

یازده هفته دیگه

1392/12/26 10:49
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان....

پرنس من و بابایی امروز دقیقا 29 هفته و 2 روزته فقط اگه خدا بخواد 10 هفته و 5 روز دیگه مونده که بپری تو بغلمون، نمی دونم تو هم مثل من و بابایی بی تاب اومدن هستی یا نه.... شیطونک من تو سالم بیا پیش ما مطمئن باش نمیزاریم بهت بد بگذره،سعی می کنیم تا اونجایی که می تونیم خوشحالت کنیم و همونی باشیم که تو می خوای مخملی من....

                            دلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقک

چند روزه که باهات حرف نزدم عزیزم ،دلم حسابی واست تنگ شده بود چشمکپسملی من این چند روز که نبودم با اجازت مامان جون رفته بودیم مسافرت جات خالی خیلی خوش گذشت،البته بودیا ولی....لبخندلبخند حالا بابا مسعودی گل قول داده که سال بعد که انشالله تو هم دیگه تو بغلمونی هم یه بار دیگه بریم. توی این سفرمون دخمل عموت ثنا خوشگل و آیسن کوچولو دخملی پسر عموی مامان و بابا هم بودند که دو تایی هم فقط 6 ماهه شونه، من این 2 تا رو می دیدم بیشتر دوست داشتم تو هم پیشم باشی ....

پسملی من چون این چند روز همش تو ماشین بودم حرکتاتو کمتر احساس میکردم، نمیدونم حالا چون بزرگ شدی عاقل شدی کمتر ورجه وورجه میکنی یا اینکه خدایی ناکرده بی احتیاطی کردم و زبونم لال طوریت شده، حالا 2-3روز دیگه برای مطمئن شدن میرم سونو شاهزاده قوی خودم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنین
21 تیر 92 19:06
سلام حالتون خوبه؟
خواهرم نیکو تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده.
تا الان نفر سی و سومه.
توروخدا بیاید عکسشو ببینید و اگه پسندیدید بهش رای بدید.
یه دنیا ممنونیم ازتون.


سلام عزیزم!حتما دوست من.
رومینا
23 تیر 92 10:55
با اجازه لینکت میکنم


منم با افتخار لینکتون میکنم.
سودابه
24 تیر 92 11:07
ایشالا صحیح و سالم میاد تو بغلت..


ایشالا از لطفتون ممنون.