پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

دل نوشته های من برای پرنس زیبایم

1392/12/26 10:49
313 بازدید
اشتراک گذاری

چه رنجی است لذتها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن. دکتر شریعتی

پرنس من تو الان دقیقا 24 هفته و 4 روزته و الان دیگه خیلی شیطون تر از قبل شدی و هر وقت من یا بابایی داریم باهات حرف میزنیم مثل اینکه متوجه میشی یهو از اینور با سرعت میری اونور دلم،با هر حرکتت عزیزم امکان نداره که من از ته دل نخندم بابا مسعودت میگه پسرم چون فهمیده پیرهن ورزشی براش خریدم جو ورزشکار بودن گرفته و داره ورزش میکنه که وقتی میاد برای فوتبال با بابایی آماده باشه.

                   قلبقلب قلب                              قلبقلبقلب

پرنده زیبای من خیلی خوشحالم که تو را دارم، لحظه شماری می کنم برای روزی که قراره زمینی بشی از خدا میخوام که فقط سالم باشی انشالله....

پسرم زندگی من با بابای گلت زیبا بود اما الان با وجود تو احساس میکنم زیباتر و کامل تر هم شده و خداوند را به خاطر داشتن تو و بابایی بی نهایت شاکرم با وجود تو هیچ وقت احساس تنهایی نمیکنم همش باهات حرف میزنم و باهات بازی میکنم میبوسمت شاهزاده ام.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)