پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

19 و20ماهگی پسر گلم

1394/2/24 1:08
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان ،پسرک 20 ماهه خودم ،مرد کوچولوی خودم،مبارکت باشه 20 ماه زندگیت و مبارک ما باشه وجود زیبای تو،عزیز دلم خیلی خوشحال و راضی هستم از پیشرفتت ،از حرف زدنت،از عکس العملت در برابر همه چی،خیلی تیزی همه چی رو زود میگیری و درک میکنی،هر کاری رو که بهت میگیم انجام بده خوب به جمله هایی که میگیم توجه میکنی هر چندم که طولانی باشه بعد عین همون کارو انجام میدی،همین که من لباساتو عوض میکنم خودت زود برش میداری و میبری میزاری تو لباسشویی،تا نمازم تموم میشه جانمازم و جمع میکنی میبری تو کشوی مخصوص جانمازا میزاری  همچنان گاز میگیری و بچه ها رو میزنی این رفتارت یه کم ناراحتم میکنه،نسبت به مامان بزرگ و بابا بزرگت احساس مالکیت میکنی اگه هر که دیگه رو پاشون بشینه و بشینه تو ماشین بابا بزرگ کلیدحسودی میکنی و طرف بلند میکنی،وابستگی فوق العاده ای هم به بابابزرگت(بابای مامان)پیدا کردی و همش باهاش بیرونی،کتاب دفترت خیلی دوست داری و به قول خودت همش دایده میکشی یعنی دایره،بهت میگم پرهام پسر خوبیه مگه نه؟میگی بدنه نه،بهت میگم پسر خوبی باش باشه میگی بشه،کفش  های همه رو تشخیص میدی که برای کیه،همین طور گوشیا رو،اسم 12تا از میوه ها و سبزیجات و بلدی ،هدو(هلو)هبی(هویج)تاهو(کاهو)انا(انار)پرتتال(پرتقال)تو(توت)مو(موز)پته(پسته)گوجه،هندونه رو با یه تلفظ با نمک میگی نمیدونم چیه،و از فلش کارتای اشیاتم کلی رو بلدی یعنی اسم وسایلا رو کلی بلدی،به ماشینم میگی مچین،دوچرخه هم میگی چرخ،کلا به فیلمای آموزشی که برات میزارم تا ده دیقه علاقه داری بعدش دیگه انگار خسته میشی اصلا توجه نمیکنی،از اینات راضیم  فقط این روزا مشغولیت ذهنیم اینه که چه کار کنم  که وقتی جایی میبرمت بهانه گیری الکی نکنی و ازم حرف شنوی داشته باشی و ....خیلی دوست دارم دوباره میام و برات مینویسم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)