پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

واکسن 18ماهگی

1394/2/24 0:41
670 بازدید
اشتراک گذاری

بله مامان بعد از مدتها  اومدم جریان این  واکسن 18ماهگیت که مثل کابوس بود برای من رو تعریف کنم که روزی که تو شد 18ماهت من و بابایی اینجا نبودیم که ببریمت واسه واکسنت و منم که به محض رسیدنمون بردمت مرکز بهداشت واکسن نداشتن،دوباره یه هفته بعدش بردمت باز تعطیل بود و بعدشم شما خوشگل مامان مریض شدی طبق معمول و این دفعه تب شدید و آب ریزش بینی و کسالت و گریه و خلاصه همه چی که حالا عکس اون روزاتو میزارم دو روز بستری بودی و  سه تا سرم توی این سه روز بهت وصل کردن تا آب بدنت برگرده،چون مریض بودی بهت واکسن نزدن، و این شد که افتاد توی سال جدید و بعد از تعطیلات و وقتی بردمت 18ماه و 21 روزت بود و بالاخره وقت واکسن زدن،تو هم به محض دیدن  پرستارا جیغت میره هوا نه فقط  پرستارهر که هر جا روپوش تنش باشه،به زور یکی تو پا و یکی تو دستت زدن بعدش دوباره کلی تب کردی و بالاخره من راحت شدم از این کابوس،ولی اصلا وزنت به نظرم خوب نبود برای 18ماهگیت البته  طبق نمودار خوبه ها ولی رشد کافی نداشتی،و توی این ماه زیبات تو 11کیلو و 300گرم بودی،قد و دور سرت خوب بود،بعد از مدتها من سال جدید بهت تبریک میگم عزیزم ما دو عید زیبا رو با تو پشت سر گذاشتیم،از روزای عیدتم برات عکس میزارم،ولی چون دارم با گوشیم برات پست میزارم تموم عکسام و آپلود کنم،انشالا تو پستای بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)