پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

17 ماهگیه عشق مامان و بابا

1393/12/1 22:19
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرشیطون بلای خودم مامان خیلی زود گذشت عزیز دلم تو 17 ماهه شدی و مبارک باشه،  باورم نمیشه که من الان 17 ماهه مادرم ،و 17 ماهه که تو وارد خونه سوت و کور ما شدی و الان اینقدر شلوغش کردی، مامانی از شلوغ بازی هات هر چه بگم کمه خودت به تنهایی اندازه یه لشکر سرو صدا داری و بریز و بپاش،اصلا به به فکر مامان پر مشغلت نیستی ولی با این وجود من عاشقتم ،الان دیگه توی آب دادن گلا به من کمک میکنی، هر جمله ای که بهت میگم هر کاری رو که بهت میگم دقیق نگام میکنی و بعدش انجام میدی باهوش من،همچنان عاشق اینی که نی نی ها رو گاز بگیری ،کلماتی که قبلا خیلی ناقص میگفتی رو الان یه ذره کاملتر میگی مثل توپ که الان میگی توف به منم که دیگه میگی ما.....ما....نی قربونت برم که وقتی کامل میگی خودت بیشتر از من ذوق میکنی، میگی آب بده فکر کنم تنها جملت همینه،بلفنو برمیداری و 1 دقیقه پشت سر هم میگی اده اده .....بابا.....بیا،عاشق دوچرخه ای فعلا همین کارات بیشتر یادم نمیاد،بابایی هم از دبی کلی اسباب بازی برات آورده که بعدا عکسشو برات میذارم، راستی عزیز دلم 2 تا پاهات کلی دونه زیر پوستیه ریز ریز زده خیلی نگرانتم بردمت دکتر گفتش شاید حساسیت غذایی باشه ،برات آزمایش هم نوشت ولی هنوز نبردمت آزمایش امیدوارم که چیز بدی نباشه.

خیلی دوست دارم یکی یه دونه خونه ما

پسندها (1)

نظرات (0)