پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

16 ماهگی پسرم

1393/11/3 20:53
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه مامان دیگه خودمم روم نمیشه به خاطر دیر اومدنم عذر خواهی کنم از بس بی انضباط شدم چون واقعا وقتم پره با اینکه تو از همش مهمتری بازم نمیرسم خوب چه کار کنم....

مامانی شانزدهمین ماه زیبای زندگیتم تموم شد و تو وارد هفدهمین ماه قشنگ زندگیت شدی برات آرزوی خوشبختی ،سربلندی ،سرافرازی و سرزندگی و  مهمتر از همه شادی همیشگی دارم امیدوارم هیچ وقت چهره قشنگ و معصومت رنگ ناراحتی رو نبینه انشالا پسرک شیطون من...

مامان جان به شدت شیطون شدی و کلی برای خودت شلوغ بازی در میاری و خلاصه برای خودت شخصیتی گرفتی همچین خاص،با ادعا از کنار بقیه بچه ها رد میشی و خودت و قلدر فرض کردی و بی سر و صدا به همه ضربه میزنی بزرگ و کوچک نمیشناسی و غریبه و آشنا هم نداری کلا با همه نداری..یه جورایی کارات با مزه هست بابایی که کلی ذوقتو میکنه.

یادم رفته بود توی پست قبلی بذارم بازی کلاغ پر را هم از 2 ماه قبل انجام میدی و اتل و متل ،پاهات به حالت کشیده در میاری و با انگشت کوچولوت میذاری روش و میگی مته مته  ....

بهت میگم این که دستت آشعاله میگی اَییی و بدو میبری میندازی سطل آشغال.

اعضای بدنت رو دیگه کاملا شناختی و وقتی بهت میگیم با دست نشونشون میدی.

از کلمات و واژه هاتم: کفش رامیگی کَ

جوراب را میگی ووووو

انار...........انا

توپ........تو

میمون.........میمو

گربه...........به

پروانه..........انه

و بقیه را هم توی پست قبلی برات گذاشته بودم

خیلی دوست دارم عشق کوچولوی خودم.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

محمد
4 بهمن 93 6:39
سلام بروزم با مطلب "10 ماده غذایی مفید برای زنان" به منم سربزن.
سودابه
11 بهمن 93 22:42
سلام مونا جان خوببی؟پرهام کوچولومون خوبه؟ فلش کارت باران رو از کانون پرورش فکری گرفتم..روش نوشته کارتهای آموزشی ویژه 1-4 ساله ها مال انتشارات بلور تلفنش هم 2262232-0131 09121975123 باز اگه سوالی داشتی در خدمتم مرسی عزیزم ممنون از لطفت