پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

یازدهمین ماهگرد

1393/5/25 19:29
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک 11 ماهه خودم!

دردونه مامان وبابا،تو بزرگ و بزرگتر میشوی ....و من هر روز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم؛روزهای نوزادی ،روزهایی که به جز آغوش من مأوایی نداشتی...

دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد.

خیلی زود گذشت روزی که خدا یک فرشته ناز رو به من هدیه داد تا زین پس نگه دار او باشم؛امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم فرشته کوچولوی خودم.

هر روز که میگذرد عشق من به تو صد چندان میشود...

یازده ماه از روز آمدنت میگذرد تو بزرگ میشوی و من هر روز که میگذرد در دریای عشق تو کوچک تر میشوم....

یازده ماهگیت مبارک گل خوشبویم.

          

 

پسندها (1)

نظرات (2)

رومینا
26 مرداد 93 20:34
مبارک باشه خوشگلم . واقعا ما مامان ها و پدر ها باید از ثانیه ثانیه با هم بودن بچه هامون استفاده کنیم . چون وقت گذروندن در کنار بچه ها مون به نظرم بزرگترین لذت دنیا هست . من روز ی که میخواستی بری زایمان کنی رو یادم اومد واقعا همین دیروز بود خیلی زود گذشت . اون لباس استقلالیش من رو کشته بود اخه آره واقعا خیلی زود گذشت اما خیلی خوب گذشت؛ایشالا خدا همه نی نی هامونو برامون نگه داره وایشالا به هر که نی نی نداره هم فرصت تجربه این لذت ها رو بده..
فایضه مامانه عسل
28 آذر 93 2:17
سلام خوبین ؟ مامان پرهام جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... سلام عزیزم حتما رای میدم.سایتتونم دیدم بسیار مفید بود ممنون