پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

نهمین ماهگرد

1393/3/20 18:38
315 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان سلام!

امروز باز زودتر از موعد اومدم که بهت تبریک بگم عزیزم تو فردا وارد نه ماهگی میشی قند مامان،پسرک نه ماهه من خوشحالم که دارمت، باورم نمیشه نه ماه گذشت  با اینکه تجربه اولم بود و بعضی جاها سخت گذشت اما بازم زود گذشت ،تو بزرگترین تحول زندگی من و بابایی بودی ،خونه آروم و بی سرو صدای ما رو تو شلوغ کردی به تنهایی .عزیزم الان که دارم مینویسم اینقدر زیبا به شکم خوابیدی و شال منم گذاشتی کنار بینیت آخه عادت قشنگی داری عزیزم هر وقت خوابت میاد با یه دستت گوشتو میکشی با یه دستتم شال یا لباس منو ،بدون شال من خوابت نمیبره من یکی رو گذاشتم فقط مخصوص خودت و هر جا بریم با خودم میارمش ،عزیزکم بابایی اینقدر با کارات ذوق میکنه و دوتایی همدیگه رو دوست دارین که نگو تا بهت میگه بای بای قشنگ بای بای میکنی و همین طور دست دست میزنی و وقتی دستتو میگیره که راه بری و به توپ شوت بزنی و تو هم همین کارو میکنی و دوتایی کلی به هم افتخار میکنین. یک سری عکس از نه ماهگیت برات میذارم:

ساعت 3 نصف شبه و شما همچنان بیدار تشریف دارین و با این ژستی هم که شما گرفتی مگه کسی جرات داره بهتون چیزی بگه...

بلافاصله بعد از حمام خوابت برد و فرصت پوشوندن لباس هم بهم ندادی عزیز دل مامان!

قربونت برم دیگه فهمیدی کی میخوایم ازت عکس بگیریم قشنگ خیره میشی به دوربین

این شال و کلاه خوش رنگ و خوشگل رو خاله آیدا دوست مامان به کمک مامانشون بافتن برای زمستون تو گل پسری اما چون از هم دوریم الان به دستمون رسیده دستشون درد نکنه

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان دینا
21 خرداد 93 8:28
پرهام جون 9 ماهگیت مبارک مامانی اماده باش که از این به بعد فاز شلوغی ها شروع میشه خودت اماده کن ممنون خاله،آره عزیزم پرهام که قربونش برم الانم همینه
مریم
24 خرداد 93 14:57
سلام منا جون خوبی اقا پرهامت چطوره 9ماهگیش مبارک باشه ماشا.. بزرگتر شده دندوناش چه نازن من تو سایت نی نی وبلاگ یه وبلاگ درست کردم اگه دوس داشتی بگو تا ادرس بهت بدم ممنون مریم جان شما چطورید؟آره عزیزم حتما آدرسو واسم بذار ممنون
رومینا
25 خرداد 93 16:44
عزیز دلم پرهام جونم 9 ماهگیت مبارک باشه شازده پسرییییییییییییی شدیاااااااااااااااااااااا ممنون خاله جونم