پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

پرهام وابسته به مامان!

1393/3/6 15:30
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل شیطون من!

عزیز دل من تو الان 8 ماه و 16 روز داری یعنی برای من و بابایی توی بهترین سن هستی و الان اوج شیرین کاریات و ادا در آوردنات و شیطونیاته.... اما مامانی اومدم یه کم باهات دردل کنم عزیزم این روزا من حسابی فکرم مشغوله یا بهتره بگم ناراحتم چون اصلا مثل قبل آروم نیستی اصلا روی زمین نمیخوابی تا من یه ذره به کارام برسم ،با هیچ کس جز من و بابایی هم سازگار نیستی ،تو بغل هیچ کس نمیری ، هر کی دستش و میاره سمتت تا بغلت کنه جیغ میزنی موقعی که من دارم کارای خونه رو انجام میدم هم باید بغلم باشی ، همش باید صورت من سمت تو باشه اگه برگردم گریه میکنی خلاصه که حسابی به من وابسته شدی خیلی نا امید شدم من همون اول راه توی تربیتت که چقدر هم برام مهمه اشتباه کردم من مطمعنم که اشتباه از خود من بوده ،نه تو ونه کس دیگه ای مقصر نیست الان فقط دنبال راه چاره میگردم احساس میکنم افسردگی گرفتم به خاطر این مسأله، تمام طول روز به این فکر میکنم که از کی و چه طوری کمک بگیرم تا قبل از اینکه دیر بشه، من ترسم از اینه که نکنه در آینده منزوی بشی و اجتماعی نباشی دوستان منو راهنمایی کنید من چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان دینا
6 خرداد 93 15:51
ای شیطون مامان به این زودی از دستت شاکی شده نگران نباش خانومی تو این سن همه بچه ها این طوری میشن فقط مواظب باش روش نمونه مثلا وقتی کار خونه می کنی بذار زمین اگه گریه کرد بغلش نکن با صدات ارم کن باهاش حرف بزن تا اروم شه جلو چشمش بیا ولی بغلش نکن ارومش کن بعد برو دوباره دنبال کارت تا یواش یواش عادت کنه .... ممنون عزیزم از راهنماییت
sodabe
11 خرداد 93 17:16
Azizam khodeto naarahat nakon man jaee khoondam bache haaz 8 mahegi ta 1/5 salegi shadidan b madar vabastan.... مرسی سودابه جان تو کجایی این همه مدت عزیزم؟
sodabe
12 خرداد 93 23:44
Hastam hamin nazdikiha..baran engari dandoone balaeesh dare dar miad kheyli laj baz shode..b zoodi ap mikonam azizam movazebe pesaram bash به سلامتی انشالا هر چه زودتر دندونش در بیاد و کمتر اذیت شه باران قشنگ خاله،مرسی عزیزم حتما