پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

یلدا مبارک

1392/9/30 22:05
313 بازدید
اشتراک گذاری

                            

                             چه سخاوتمند است پاییز

                             که شکوه بلندترین شبش را

                           عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد

                          زمستانت سفید و سلامت.......

                                یلدایت مبارک.

پسر من! اولین یلدایی هست که تو آغوش من و بابایی هستی ، آرزو میکنم 120 یلدا رو جشن بگیری و خوش باشی بوسه بارانت میکنم امشب عاااااااااااااااااشقتم

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سودابه
19 دی 92 23:36
خانم کجای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلام عزیزم من اومدم
❤ملکه بنیتا❤
19 اسفند 92 20:46
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه نی نی گلتون عکس آتلیه ای نداره براتون عکس ساده ای که تو خونه ازش میگیرید رو تبدیل به آتلیه ای میکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com