پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

دومین ماهگرد پسرم

1392/8/26 21:14
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملی من عزیزم سه شنبه دو ماهه شدی قلبولی مامانی با تاخیر برات نوشته، کلی عزیزم نسبت به قبل پیشزفت کردی ،جدیدا در مقابل حرکات من و بابایی عکس العمل نشون میدی و میخندی قلبو از خودت کلی صدا در میاری وقتی برات حرف میزنم چشاتو باز میکنی و با اشتیاق گوش میدی ، موقعی که خوابت نمیاد و حوصله نداری برات آهنگ میذارم و قشنگ تمرکز میکنی و به فکر میری، پرهامم جدیدا خیلی بی قراری میکنی شبا اصلا نمیخوابی تا 3بیداری، بعد که میخوابی هم 1ساعتی یه بار بیدار میشی،ویژگی جدیدتم اینه که موقعی که خوابت میاد اولش یه کم گریه میکنی که نوع گریت با مواقع عادی فرق داره، تا حدودی با اخلاقات آشنا شدم وقتی گرسنه باشی یه جور دیگه گریه میکنی و وقتی جات خیس باشه هم که کلا یه جور دیگه منو خبر میکنی قلب

کوچولوی 2ماهه من ! الان وزنت شده 5کیلو و قدتم 55 سانت ،الهی بمیرم برای  اون قد و بالات پرنس خودم و باباییماچماچ

کوچولوی نانازی من میدونی تو بزرگترین تحول زندگی بابایی و مامانی بودی عزیزم!؟الان نگرانیم اینه که نکنه یا سرد شدن هوا تو گل پسری خدایی ناکرده سرما بخوری، بابایی هم هر لحظه از سر کار زنگ میزنه که خوب بپوشونمت ،خلاصه که فکر و ذکر جفتمون شده تو مرد کوچولوقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
28 آبان 92 14:12
عزیزم دو ماهگیت مبارک..مونا جان واکسنشو زدی؟؟؟بی تابی که نکرد؟؟ مرسی عزیزم،آره واکسن زد فقط روز اول تب داشت مرتب بهش استامنیفون دادم و حوله گرم هم گذاشتم رو پاش خدا را شکر زیاد اذیت نشد.