پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

;بابا مسعود منو غافلگیر کرد

1392/8/8 20:38
257 بازدید
اشتراک گذاری

بعله پسملی ،جونم برات بگه که روز چهار شنبه 1.8.92 رفتیم که تو رو ببریم دکتر برا اینکه خیلی شیر بالا میاری ،بردیمت و گفتش طبیعیه و تو راه برگشت خیلی غافلگیرانه  بابایی منو برد طلافروشی و به من گفت که بریم ببینم امروز قیمت طلا چنده منم پیاده شدم و رفتیم اونجا به من گفتش یه چیزی انتخاب کن من گفتم بیا بریم بیرون با احساسات من بازی نکن گفت بدون شوخی بیا یه چیزی بردار دوست دارم به خاطر تولد پسرمون برات یه چیزی بگیرم بمونه یادگاری، منم از خدا خواسته یه دستبند برداشتم برام وزن کردن و قیمت و گفتن ولی مسعودی گفتش نه یه چیز بزرگتر بردارم منم گفتم خودت برام انتخاب کن ایشونم 6 تا  النگو برام انتخاب کرد .قلبقلبقلب

                                 خوشبختی داشتن کسی است

                                        که بیشتر از خودش

                                            تو را بخواد

                                               و

                                   یشتر از تو هیچ نخواد

                                             و

                                  تو برایش تمام زندگی باشی...

مسعودم چون تو هستی من زنده ام و نفس می کشم، عااااااااااااااااااااشقتم مرد خوبه خودم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

m2
6 آبان 92 18:25
گلم مبارکت باشه انشا... به دل خوشی بپوشی انشا... اقا مسعود همیشه از این خرج ها بکنه


ممنونم آره واقعا تا باشه از این خرجا
شیما
7 آبان 92 1:37
مبارکت باشه عزیییییییییییز دلمدست همسر محترمتم درد نکنه


ممنونم گلم
سودابه
9 آبان 92 15:33
مبارکت باشه عزیززززززززم


ممنون گلم
رومینا
13 آبان 92 11:04
مبارکت باشه عزیزم دست همسری درد نکنه .

ممنون عزیزم
سودابه
21 آبان 92 17:21
منتظر عکسای جدید پرهام کوچولو هستیم... به زودی حتما عزیزم