پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

یک ماهگی پسرم(پرهامم)

1392/8/2 15:10
256 بازدید
اشتراک گذاری

پرنس دست و پا کوچولوی خودم امروز گل من تو یک ماهه شدی عزیزم به همین خاطر واسه کنترل یک ماهگیت با بابایی بردیمت مرکز خانه بهداشت تا قد و وزن و دیگر چیزاتو کنترل کنه:

وزنت تازه بعد از یک ماه شده 3کیلو 650 گرم و قدتم 53 سانت ، پسرم  دوست دارم بیشتر از اینا بهت برسم تا زود تپل بشی بتونم راحت و بدون ترس بغلت کنم البته الانم خدا را شکر خوبیاقلب

                                  ماچماچماچماچ           ماچماچماچماچ

می بوسمت پسملی خودم، آب نباتم، عسلم، همه دار و ندارم دوست دارم خدا تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
24 مهر 92 1:26
جووووووووووووووووووووووون دلمعزیز خاله خدا حفظت کنهه گل پسرییی


ممنون هاله شیما
سودابه
24 مهر 92 16:26
یک ماهگیت مبارک عسلی خاله..


مرسی خاله جوونم