پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

برای تو که تمام زندگی منی

1392/8/2 15:22
286 بازدید
اشتراک گذاری

                     امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم

                    که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

                                                 تولدت مبارک مرد من

                           

 

 

                     

                      

عشقم ،مسعودم ورودت به 28 سالگی رو به بهت تبریک میگم عزیزم ماچماچماچماچ

بزرگترین آرزوی من اینه که به تک تک خواسته هات برسی دنیای من ماچماچماچماچ

           

اینم هدیه من برای بهترین مرد دنیا مسعود خود خودم.... البته با این چیزا به هیچ عنوان من نمیتونم محبت های عشقمو جبران کنم خیلی ناچیزه، چون من تازه زایمان کردم و نمی تونم برم بیرون خوب بگردم تا چیزیو که میخوام پیدا کنم ، مشخصات چیزیو که میخواستم دادم به داداشم برام گرفتش، مبارکت باشه مرد خودمقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما
30 شهریور 92 2:19
مبارکههههبرای هر 3تاتون بهترینهارو آرزو دارم مونای عزیزم

ممنون دوست من
سودابه
30 شهریور 92 12:45



سودابه
30 شهریور 92 12:46
تو رو خدا زود بیا از زایمانت بنویس منتظرم عکسای فسقلی رو ببینم

حتما عزیزم