پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

یادم باشه ....

1398/10/4 9:47
208 بازدید
اشتراک گذاری

یادم باشه مادر شوهر که شدم آنقدر به عروسم بها بدم که پسرم احساس رضایت کند،آخر پسرم جگر گوشه من است ،نباید آزار ببیند.

یادم باشد مادر شوهر که شدم در مقابل دختری که هم سن دختر خودم هست صبوری به خرج بدهم آخر او جوان است و هنوز خیلی از مسائل را نمی داند❤️

یادم باشد مادر شوهر که شدم کاری نکنم پسرم میان عشق مادری و عشق همسری سر در گم شود نیاز پسرم در زندگی آرامش است نه تنش❤️

یادم باشد برای قضاوت عروسم به سخنان دخترم صحه نگذارم چون دخترم هم مثل عروسم بی تجربه است و جهان را از دید خام و ناپختگی می نگرد❤️

یادم باشد مادر شوهر که شدم از فداکاری های عروسم تمجید کنم تا یاد بگیرد برای پسرم فداکاری کند❤️

یادم باشد مادر شوهر که شدم کاری با عروسم نکنم که شکایت مرا نزد پسرم ببرد،آخر میان دو عشق،انتخاب یکی سخت می شود و حتما من شکست خواهم خورد زیرا پسرم پدر می شود و نمی تواند مادر فرزندش را رها کند و در کنار من آرام بگیرد❤️

یادم باشد مادر شوهر که شدم خوب بفهمم پسرم را روانه زندگی کرده ام و نباید کاری بکنم که او به سوی من بازگردد و دوباره مجرد شود آخر او متاهل هست و متعهد❤️

یادم باشد مادر شوهر که شدم به پسرم بگویم با همسرش وفاداری کند ،متعهد بماند،خیانت نکند❤️

یادم باشد که یادم نرود که مادر شوهر شدن آسان است و مادر شوهر ماندن  سخت❤️

عشق کوچک خودم نمیدونم این متنو قبلا توی وبلاگت گذاشتم یا نه اینو این گوشه نوشتم دوباره که یادم بمونه ،الان که دارم این پست و میزارم تو مدرسه هستی و کلی هم دلم پیشته چون دیشب سر تمرین حل کردنات یه کم صدامو بالا بردم ،هر چند بعدش کلی ازت معذرت خواهی کردم و بوسیدمت باز ته دلم ناراحتم میگم نکنه بچم تو مدرسه دلش بگیره،ناراحت باشه،امیدوارم پسر خوب و خوشکلم هیچ وقت از دستم ناراحت نباشی ،گاهی آدم کنترلشو از دست میده،هر چند که آدم صبوری هستم،بزرگ بشی این حرفای منو بیشتر میفهمی...

خیلی دوست دارم گل پسر خوب خودم

یه چند تا عکس از مدرست با دوستات میزارم که بمونه به یادگار

 

اینم از درس"ن"

دوست دارم خداتا....

پسندها (1)

نظرات (0)