پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

وتولد بهترین بابای دنیا

1398/7/4 22:17
243 بازدید
اشتراک گذاری

مرد من....

مهربانم....

مخاطب عاشقانه های من...

زن نبوده ای که بدانی دست های مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد....

من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد....

من بی تو از تمام آفرینش بیگانه ام....

زن بودن خوب است وقتی از بین تمام مذکرهای دنیا پای تو در میان باشد...

نمی دانی چه کیفی دارد خانم بودن برای تو❤️❤️

تکرار بودنت هزاران باران مبارک

تولد بابایی رو به پیشنهاد تو کلی لامپ و ریسه و آهنگ تولد باب اسفنجی گذاشتیم قرار بود ساعت ۱۰ از عسلویه برگرده و سوپرایزش کنیم شب قبلشم رفتیم دوتایی براش هدیه گرفتیم کادو کردیم بعد از اونجایی که بابایی زیاد کیک دوست نداره یه چندتایی کاپ کیک گرفتیم و اومدیم درستش کردیم تا بابا جون برسه

وقتی رسید کلی ذوق کرد و  واقعا سوپرایز شده بود تو هم که عااااشق تولد بازی فقط بالا پایین میپریدی ،ان شاءالله همیشه شاد باشی و بخندی پسرکم

عااااشقتونم...

پسندها (4)

نظرات (3)

❤️Maman juni❤️Maman juni
5 مهر 98 2:39
تولدشون مبارک شاد و‌سلامت باشن همیشه 🌹🌹
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنون عزیزم🌺🌺

5 مهر 98 9:10
آفرین به همچنین احساسی! عشقتان پایدار،زندگیتان مستدام،ان شالله!
مامانی وبابایی
پاسخ
ان شاءالله،ممنون عزیزم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
7 مهر 98 9:44
تولدتون مبارکباشه
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنون عزیزم🌹