پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

درس زندگی

1392/5/29 2:04
222 بازدید
اشتراک گذاری

             

کوچولو! سعی کن بفهمی مرد بودن فقط این نیست که ریش داشته باشی!مرد بودن یعنی کسی شدن! برای من مهمه که تو کسی باشی!آدم بودن عبارت قشنگیه چون فرقی بین زن و  مرد،بین اونیکه ریش داره و نداره، نمیذاره.قلب و مغز آدما جنسیت نداره! هیچ وقت از تو نمی خوام که چون مردی باید فلان کارو داشته باشی!فقط دو تا چیز از تو میخوام!یکی اینکه از معجزه به دنیا اومدن تموم استفاده رو ببری و دومی اینکه هیچ وقت تن به پستی ندی!پستی مثل یه جونور خونخوار که همیشه سر راهمون کمین کرده . ناخوناشو به بهونه هایی مثل مصلحت عقل و احتیاط تو تن تموم آدما فرو میکنه و کمتر کسی هست که جلوش تاب بیاره!آدما تو خطر،پست میشن بعد که خطر از سرشون گذشت دوباره میرن تو جلد خودشون! هیچ وقت نباید خودت و وقت روبه رو شدن با خطر گم کنی، حتی اگه ترس تموم جونتو گرفته باشه، خود به دنیا اومدن یه خطر داره: خطر پشیمونی از تولد. شاید شنیدن این حرفا برات خیلی زود باشه، شاید بهتر باشه از غصه ها و زشتیا چیزی بهت نگم و فقط از دنیای شاد و قشنگ برات حرف بزنم ولی نمی خوام سرت شیره بمالم و بهت بگم زندگی مثل یه قالی نرمه که میتونی پا برهنه روش راه بری، نه!!! زندگی یه جاده کج و کوله پر از سنگ و کلوخه، کلوخایی که تو رو زمین میزنن و خونی و مالیت میکنند، سنگایی که فقط با چکمه های آهنی میشه از روشون گذشت، تازه این کافی نیست چون اگه پاهاتو بپوشی بازم یکی پیدا میشه که به سرت سنگ بپرونه! اینم یکی از درسهای زندگی.........

از زبان اوریانا فالاچی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطیما
27 مرداد 92 16:49
خیلی جالب بود خاله منا


مرسی عزیزم شما لطف دارید.
شیما
27 مرداد 92 22:47
قربونش برم منننننن الهییییییییییییییییی

مرسی گلم خدا نکنه عزیزم!
سودابه
30 مرداد 92 15:06
چقدر زیبا
زایمانت زمانش کی میشه؟؟



3مهر دکتر برام زده تو چی؟ میخوای زایمانت طبیعی باشه یا سزارین؟
سودابه
30 مرداد 92 18:57
به من گفته طبیعی 7 مهر..من طبیعی..تو چی؟؟راستی دیروز که دکتر بودم بهم گفت به جای امگا3 کلسیم رو شروع کنم..


من هنوز چکاب آخری رو انجام ندادم ببینم طبیعی می تونم یا نه ولی خودم خیلی دوست دارم طبیعی باشه ایشالا که بتونم.
سودابه
31 مرداد 92 13:18
ایشالا که میتونی عزیزم

ممنون عزیزم.