پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

هفت هفته دیگه.....

1392/5/20 15:06
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل -خوشمزه ی مامان وبابا، الهی من قربون ورجه وورجه هات برم عزیزم دیگه چیزی نمونده یه کم دیگه صبر کنی میای تو آغوش منتظر من و بابایی. فقط کافیه کوچولوی خودم همان طور که تا الان خودت و خوب و سالم باب میل من و بابایی نگه داشتی از این بعد هم نگه داری تا ما رو خوشحال کنی. امروز شده 33 هفته و 4روزت، هفته 31 با بابایی اومدیم دیدیمت و کلی هم ذوقتو کردیم و صدای قلب کوچولوتو که مثل صدای پای اسب بود و گوش دادیم و وزن و قدت و چک کردیم که خدا را شکر همه چی روبه راه بود و ماشالله وزنت نسبت به سنت 200 گرمی بیشترم بودچشمکاین یعنی اینکه مامانی حسابی بهت رسیده و معلومه شرایط خوبی تو دلش برات فراهم کرده دیگه چی از این بهتر مامان به این گلیفرشتهالبته همه اینا را باید مدیون بابا یی بود همه چی رو ایشون فراهم میکنه دیگهقلبقلبخوشحال باش به خاطر داشتن همچنین بابای گلی ، تمام دغدغه اش سالم بودن تو فسقلی وروجکه ؛ اومدی باید هواتا دوسش داشته باشیا قول بده پسملی من و همین طور مامان خانمیوچشمکماچ

 

                 

خدای بزرگ را هزاران بار شاکرم به خاطر همه چیز؛ به خاطر اینکه بابایی رو سر راه من قرار داد و از همون روزی که با هم شدیم ارزش لحظه لحظه زندگی و بیشتر فهمیدم ؛ به خاطر وجود تو از خدا سپاسگذارم چون به محض اینکه تو رو ازش خواستم بهم داد و باعث شد معنی دوست داشتن به سبک مادرانه را بیشتر بفهمم و حتی با وجو اینکه چقدر مادر و پدرم و دوست دارم بازم بیشتر دوست داشته باشم و قدرشونو بیشتر بدونم دست جفتشونو میبوسم به خاطر مهربونی های بی چشمداشت جفتشون و الانم فقط از خدا عاجزانه میخوام تو رو سالم بذاره تو بغل من و بابا مسعودی ......

 

                         دوست دارم اندازه آسمون مخملی مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سودابه
21 مرداد 92 21:02
ایشالا این 7 هفته هم به خوشی میگذره و کوچولوی نازت بیاد تو بغل مامانی مهربونش


ایشالا عزیزم، به نظرم دخملی گل شما هم 8هفته دیگه میاد به سلامتی باشه ایشالا
شیما
22 مرداد 92 0:53
عزییییییییز دلم ایشالااااا خدا گل پسریو صحیح و سالا تو بغلت بذاره ه ه ه

مرسی خاله شیما،همچنین دخملی شما رو...
مامان رونیا و رومینا
29 مرداد 92 11:35
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی واقعا شرمندم برا منم فرستادن مجبورم بفرستم...