پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

41ماهگی پسر گلم

1395/12/7 10:57
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان ،گل زیبای من 41ماهگیت مبارک  تاج سر من  قربون پسر  گلم برم  خییییییییییییلی دوست دارم پیشرفتات تا  این سن خوب بوده  از حرف زدنت و یادگیریت توی  اهر زمینه ای  خوبه  خیلی خوشحالم ولی همون اندازه که چیزای خوب رو یاد میگیری  همون اندازه هم  چیزای بد رو یاد میگیری  اصلا اصلا نمیدونم  باهات چه کار کنم و چه جوری باهات برخورد کنم  دلمم نمیاد که بخوام تنبهت کنم  اما  تا از سرت نیوفته  هم من غصه میخورم  و پسر م بعضی موقع ها خیلی ناراحت میشم  و عذاب وجدان دارم که  نکنه کمتر از مادرای دیگه بهت رسیدگی میکنم  آخه من سر کار میرم وقتی میخوام بزارمت پیش مامان بزرگ  خیلی برات سخته  بغض میکنی که دلم کباب میشه  هر وقتم که برمیگردم میدوی جلوم که چی برام خریدی منم یه چیزی میزارم تو کیف همیشه برات  میبرم  بعضی  موقع ها هم اصلا تصمیم میگیرم که کلا کارمو کنار بزارم کنار ولی  چون علاقه دارم نمیتونم  همش میگم این سالای  بچگیت بهترین سالای زندگیته باید تمام وقت در اختیارت باشم اما نیستم بعد یه جورایی هم به خودم دلداری میدم که خیلیا همین شرایط منو دارن  ..........

عزیز دل مامان  من  وقتی تو رو بغل میکنم احساس میکنم کل دنیا تو آغوشمه ،وااااای مامانی که وقتی دستاتو  حلقه میکنی دور گردنم  فکر میکنم گرانبهاترین گردنبند دنیا رو من آویختم.

دوستتت دارم یه دنیااااااااا میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)