پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

39و 40ماهگی پسرم

1395/10/24 17:50
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای مامان

چهلمین  ماه زیبای زندگیت را هم پشت سر گذاشتی و یک ماه بزرگتر شدی گل پسر خودم  خیلی خدا را هم شاکرم و هم شاد و خوشبخت از داشتنت و از حضورت 

در کنار من و بابایی  خوشحالم که شاهد قد کشیدن و بزرگتر شدنت هستم یکی یه دونه ما  تاج سر من کلی عکس از تمامی موقعیتهات و ژستات دارم که فقط 

منتظرم لپتاپم درست بشه و همه اینا رو برات بزارم با تیپای متفاوت در شرایط متفاوت حالا دیگه طوری شده که خودت وقتی یه لباس جدید میپوشی یا یه جای جدید 

میگی مامانی میخوای ازم عکس بگیری؟.. به شدت شیطون بودی و الان شیطون تر شدی هزارماشالله و کلا وقتی تو جمع قرار میگیری تحت هیچ شرایطی حاضر 

نیستی حرف گوش بدی و مقاومت میکنی در برابر خواسته ما توی خونه دقیقا همون کسی هستی که من همیشه دوست داشتم باشی و لی وقتی جایی میریم یا 

کسی میاد خونمون دیگه منو افسرده میکنی اصلا یه حرفایی بی ادبی میزنی که کلا از خودم ناامید میشم و آب میشم جلو مهمان که واقعا این طوری حرف میزنی  

خیلی تلاش میکنم که بهت بفهمونم از این حرفا نزنی اما هنوز نمیفهمی از طرفی حق میدم بهت چون توی مهد و از این ور و اون ور یاد میگیری  خودتم به تنهایی

مقصر نیستی ......

حالا گذشته از همه اینها چون خیلی عاشق دریا و شن بازی هستی امروز آوردیمت دریا (22دی)کلی ذوق کردی با مارال  و بهت خوش  گذشت خدا را شکر آرزوم برات اینه همیشه لبت به خنده باشه  شاد باشی  پسرم بزار از خوبیهات بگم  که وقتی خودت تنهایی و خوبی کلی از این حرفای خواهش میکنم و ممنونم و لطفا و خسته نباشی  و ..... میگی و به شدت به انگلیسی علاقه مندی و تا الان  اسم میوه ها سیب و پرتقال و موز و انگور و کیوی و لیمو آناناس و هندوانه و نارگیل و یه چندتلی دیگه و یه چندتا کلمه متفرقه دیگه که خودت ازم میپرسی  انگلیسیش  چی میشه  هم  بلدی و با لهجه شیرین بچه گانع انگلیسی تلفظ میکنی  و امیدوارم همیشه همین طور علاقمند باشی.....

یه دنیا آرزوهای خوب خوب برات دارم و سلامتی همیشگی.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)