پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

سه سالگی پرهام خان

1395/8/21 21:03
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم بابت بی انضباطی و تاخیرام منو ببخش عزیزم الان بعد از دو ماه اومدم سه سالگیتو بهت تبریک بگم زیبای من ....

پسر انشالله 120ساله بشی و همیشه همیشه با آرامش زندگی  کنی  و سربلند بشی  خوشگل مامان جون توی سه سالگیت باز مثل همیشه یه کم ناراحتیاییی دارم  از قبیل همین حرف بد زدنت که هنوز ترک نکردی و لجبازیات که به خاطر این لجبازیات هم خودت اذیت میشی  هم متاسفانه  من ااذیت میشم هر راهی که بگی هم امتحان  کردم  از تنبیه هم خوشم نمیاد میدونم هنوز سنت کمه برای این چیزا نصیحت و حرف منطقی هم که هنوز درک نمیکنی  ولی خوب بعضی موقع ها هم که ماشالله میشی یه آقا و درست و حسابی مثل آدم بزرگا حرف میزنی که اون موقع دیگه  واقعا خیلی خوردنی میشی  خلاصه که فکرم حسابی مشغولته و امیدوارم هر چه زودتر  درک کنی بفهمی پسرم خیلی دوست دارم خوشگل خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)