پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

34و35امین ماهگرد زیبای من

1395/5/21 23:49
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان،سلام ماه زیباروی من ،سلام گل پسر خود خودم،عزیزم  و شمارش معکوس تا سه سالگیت،سه سال است دارمت و بی نهایت شاکر و سپاسگذارم از خدای خوبم به خاطر وجود تو ،از ته قلبم از خدای خوبم میخوام همیشه همیشه سالم سالم و سلامت و مهمتر از همه شاد باشی انشالله انشالله انشالله همیشه بخندی ،عاقبت بخیر بشی و روسفید  بشی  موفقیت هر روزت و از خدا میخوام  دلم  میخواد بی تیاز باشی از هر که غیر از خدا، انشالله به همه آرزوهات و اهدافت تو زندگی برسی،نمیدونم دیگه چه جوری از خدام بخوام ،پسر گلم همیشه آرزوهای بزرگ داشته باش و براشون تلاش کن  ....

دوست دارم اندازه تمام عالم،میبوسمت یه عالمه... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)