پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

یه کمم از پرنسس تو دلی بگیم

1397/7/13 15:58
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسسم،آرومم،از الان مشخصه چه بانویی هستی گل من،قربونت برم بعضی وقتا از اینکه برای تو چیزی نمینویسم دلم میگیره،ولی واقعا چون هنوز نه عکسی ازت دارم و نه حتی برات چیزی خریدم که عکساشو بزارم تو طول روز با خودت ولی حرف میزنم،بارداری این بارم یه کم حال بدی دارم کمر درد و پلاکت خون پایین و چندتا چیز دیگه که مرتتب دکتر و چکابم عزیزکم تو به دل نگیر قول انشالله هر وقت اومدی تو بغلم برات جبران کنم هم خودم هم بابا مسعود گل که عاااااشق دختره،انشالله مثل مامانی آذر وارد خونه خودت بشی و عجله ای برای اومدن نداشته نداشته تا مثل مامانی آذری بشی همانطور که پرهام مثل بابایی شهریوریه،چهارشنبه میرم برای سونو ۳۲ هفتگی و دل تو دلم نیست برای دوباره دیدنت ،بعضی وقتا حسابی آرومی بعضی وقتا هم کلی ورجه وورجه میکنی که دلم برات ضعف میره،هنوز سر اسمت مرددیم سه گزینه داریم انشالله یه قشنگیشو که برازندت باشه برات انتخاب میکنیم،مامانی هم کلی تپل شده و تا حالا شش کیلو وزن اضافه کرده،ولی ارزششو داره چون قراره تو بیایی پیشمون پرهامم که برای دیدنت لحظه شماری میکنه همش میپرسه کی میای؟از الان هر کدوم از اسباب بازیاش که کوچولوهه رو جمع میکنه میگه نی نیمون میکنه تو دهنش دورش بگردم پسر همه چیز فهمم.دوستتون دارم هواتااااااا.....

پسندها (1)

نظرات (0)