پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

کوچولوی شیطون-شلوغ ما

1392/3/30 17:15
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملی خود خودم......

خیلی چیزا هست که اگه خدا جون بهم فرصتشو بده دوست دارم تک تکشو یادت بدم عزیزکم. خیلی چیزا که روزانه هزار بار برات مرورش میکنم که نکنه فردا که اومدی پیشم یادم بره چون من اینا رو یه وظیفه میدونم. پسرم از خدا میخوام که تو هم با گوش دادنت و به که کار گرفتنت تو زندگیت جواب منو بدی همین برام کافیه.

"ساده لباس بپوش،ساده راه برو اما در برخورد با دیگران ساده نباش،زیرا سادگیت را نشانه میگیرند... برای در هم شکستن غرورت". دکتر شریعتی

خودخواهانه ترین کلمه "من"است ....... از آن حذر کن.

سازنده ترین کلمه "گذشت" است ..... آن را تمرین کن.

بی رحم ترین کلمه "تنفر " است ...... از بین ببرش.

عمیق ترین کلمه "عشق" است ..... به آن ارج بنه.

نا پایدارترین کلمه "خشم" است .... آن را فرو ببر.

حسرت انگیز ترین کلمه "حسادت" است ...از آن فاصله بگیر.

زشت ترین کلمه "دورویی "است ..... یک رنگ باش.

تاریک ترین کلمه"نادانی" است .... آن را با نور علم روشن کن.

ارزشمند ترین کلمه "بخشش" است .... سعی خود را بکن.

 

می دونی الان 26 هفتت تموم شد و از فردا وارد 27 هفته می شی مخملی من!!!در این هفته قانونا وزن پسملی من باید کمی کمتر از 900 گرم باشد و طول بدنش از سر تا پاشنه پا حدود 35.5سانتیمتر باشد. عصبهای گوشش در حال تکامل هستند که از این به بعد به صداها بیشتر پاسخ میدهد.ریه هایش نیز در حال رشد هستند و او با نفسهای کوچکش مقدار کمی مایع آمنوتیک را تنفس میکند.


وقتی صفحتو باز میکنم که برات بنویسم کلی وول میخوری که من هم خوشم میاد و هم خندم میگیره...

عزیزم من کلی چیز میز جدید برات خریدم که به زودی عکساشونو برات میذارم قند عسلمماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یه نی نی به دنیا نیومده
1 تیر 92 16:00
به ویلاگ من هم یه سر بزن

خواهشاً

اینم آدرسش

www.too-too-loo.niniweblog.com







سلام دوست من. حتما عزیزم
سودابه
2 تیر 92 15:51
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سرزدی.. با افتخار لینک شدی..من و شما بارداریمون اگه اشتباه نکنم 5روز تفاوت داره من سه شنبه 26 هفته ام تمام میشه..


سلام عزیزم تقریبا،چون منم چهارشنبه 27 هفتم تموم شد...
مامان یه نی نی به دنیا نیومده
2 تیر 92 18:01
مرسی که به وبلاگم سرزدی ولی مگه آدم می شه۱+۱+۱بچه ی دخترو تحمل کرد؟
مامان ساتیار
4 تیر 92 18:28
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.
http://satyarjun.niniweblog.com


سلام ساتیار جون عکستو دیدم عزیزم خیلی بامزه ای حتما بهت رای میدم.
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:30
انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
پدر دو قلوها
23 تیر 92 7:13
با سلام از همه دوستان و آشنایان عزیز خواهشمندم به آدرس زیر رفته و در رای گیری آتلیه سها شرکت کرده و به دوقلوهای عزیزم کیمیا وکیانا ناظم عزیز رای دهید. مهلت تا ٩ مرداد ماه میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7 پیشاپیش از مشارکت شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم