پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

دهمین ماهگرد تو!!!

1393/4/20 18:36
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر خوشمزه خودم!

عزیز دلم ده ماه گذشت و چه قدر خوش گذشت با تو ،عشق زیبای مامان وبابا ده ماهگیت مبارک ، انشالا همیشه سالم و سلامت باشی گلکم و همیشه خندان و به تمام اهداف و آرزوهات برسی .

پسرکم الان دیگه وابستگیه تو به من کم شده من به تو وابسته شدم دیوانه وار عاااااشقتم، تو نیمی از وجودمی، بدون تو دنیا را نمیخوام،عزیزکم از نظر اخلاقی کلی بهتر شدی و خوب گرم میگیری با هر که بخواد باهات بازی کنه ؛در 9 ماه و 27 روزگیت کلمه آب رو گفتی بعد از کلی تلاش مامان،البته فکر کنم چون میخواستی من ناراحت نشم چون بعد از اون هر کاریت کردم که واسه بابا هم بگی دیگه نگفتی، شیطون نکنه من و از بابایی بیشتر دوست داری؟!چشمکدو تا سه تا هم چهار دست و پا میری اما چون دستت قدرت نداره دیگه خسته میشی و میخوابی رو زمین،عاشق عکس شدی جدیدا تا میخوام ازت عکس بگیرم به دوربین خیره میشی و میخندی،آب بازی رو هم خیلی دوست داری منم سواستفاده میکنم از این قضیه و تا کار دارم وانت و پر از آب میکنم و میشونمت داخلش و به کارام میرسم و دیگر اینکه تا صدای موزیک میشنوی یا من واسه خودم ترانه زمزمه میکنم یا بهت میگم نی نای نای تو قشنگ دستاتو میاری بالا و میرقصی اینو  خداییش من بهت یاد ندادم فکر کنم ذاتیه این مورد! عکسای قشنگتم بعدا برات میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهید
4 مرداد 93 9:16
cheghadr khoshmazeh ast in pesar shoma ممنون خاله