پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

پنج هفته دیگه

1392/6/1 2:39
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنس من ، زیبای من،چشم قشنگ من ،بزرگ مرد کوچک آینده من ،دست کوچولوی من ، وروجک من ، شیطونک خود خودم، هستی من ، پسرک من میدونی که از با هم با بودنمون فقط 5 هفته دیگه مونده ، دیگه از وجود مامان میای بیرون ، باید به مامان قول بدی که فقط وجودمان از هم جدا بشه قلبمون یکی بمونه، من قربون قلب کوچیکت برم عزیزم!!!!

آرزوهای بزرگی برات دارم مخملی خودم دوست دارم با کمک خودت به تک تکشون برسمقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
3 شهریور 92 3:17
ایشالاااااااااااااااااا عزیزم ایشالا به سلامتی قند عسل به دنیا بیاد و دنیای مامانیشو رنگی تر کنه


ایشالا شیما جونم همچنین نی نی گل خاله، وای خدا برام دعا کنید ترسم بریزه،هر چه به زایمانم نزدیکتر میشه ترسم بیشتر میشه
سودابه
3 شهریور 92 13:35
ایشالا این 5 هفته هم به خوببی میگذره . فسقلی میاد تو بغل مامانش


ایشالا همچنین دخملی خوشگل خاله چند روز بعد از نی نی من میاد