پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

7سالگیت مبارک ماه من

1399/7/8 13:07
261 بازدید
اشتراک گذاری

برایت اینگونه دعا میکنم ۷ ساله ی زیبای من

دعا میکنم لبخندهایت از ته دل باشد و غصه هایت سطحی و زود گذر

دعا میکنم،مسیر موفقیتت هموارباشد و انگیزه های صعود و پروازت بسیار.......

دعا میکنم هرگز در پیچ و تاب زمانه بی پناه نباشی

هرگز دلت نگیرد؛

و چشم های روشنت،هیچ زمانی خیس و اشک آلود نباشد

من خوشبختیت را ،شادی ات را،آرامشت را، 

من آرزوهای زیبای تورا آرزو می کنم.

آرزو میکنم به معنای واقعی زندگی کنی....پسر خوبم

خیلی با تاخیر اومدم به وبلاگت،چون مشکل داشت صفحه م،پسر زیبام عاااااااشقتم

سالم و سلامت و سرسبز و سر زنده و سر افراز باشی همیشه

اولین تولد دسته جمعیت،همیشه خانوادگی میگرفتیم

خودت و بهترین بابای دنیا،ان شاگالله جفتتون همیشه سالم باشید

تولدت پرتکرار باشه ،پسر زیبای من

دوست دارم خداتااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)