پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

66 ماهگی گل پسر

1397/12/27 23:11
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،پسرک ۶۶ ماهه ما،ان شاءالله ۱۶۶ ساله بشی،پسرک من خدا را شکر نیمه اول پیش دبستانیتم تموم شد و مونده بعد از عید که هم من هم خودت یه استراحت جانانه کنیم،چون تو عزیزم الان یک سال و چندین ماهه که کلاس ای متت همچنان داری میری و الان بعد از عید ان شاءالله دیگه قراره ترم ۴Aیعنی ترم ۷ شروع بشه،تابستان اگه بخواد یه کلاس ورزشی میفرستم ببینم چه رشته ای رو دوست داشته باشی....

کلی ازت عکس دارم

 این از عکس دندونت که جاش خالی شده و چنان ذوقی داشتی که خدا میدونه،روز ۷ اسفند و روز مادر

 

تا چند روز این دندون دستت بود و میگشتی،هر چی هم بهت میگفتم ،میگفتی دندون خودمه دوست دارم دستم باشه

 

اینم کادوی روز مادر بود که به کمک خانم مربی مهربونت(خانم نرمانی)درست کردی ،قربون دستای کوچک و قشنگت برم من پسر گلم،این خیلی برام ارزش داره و نگهش میدارم حتما

 

 

 

جریان اینم بگم که باز خانم مربی یادتون داده بود که کاشتن یه دونه چه جوریه و جریاناتش اومدی خونه و گفتی لوبیا بده میخوام براتون بکارم و یه روز خیسوندی و فرداش کاشتیش

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)