پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

نه هفته دیگه.......

1392/5/3 0:50
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی خودم، اول یه عذرخواهی بهت بدهکارم این چند روزه همش تو فکر مامان جوون بودم و نتونستم بیام بهت سر بزنم الهی فدات بشم که امروز شدی 31 هفته و 1 روزه ، مامانی مردم از بس روزها را شمارش کردم لبخندهم خوشحالم که همش با همیم کل شبانه روزو و دیگه برامون همچنین فرصتی پیش نمیاد که همش و با هم باشیم هم دلم میخواد زود بیایی تا تو بغل بگیرمت و بوت کنم گلک من. پسملی جوونم قرار شنبه برم پیش دکتر و هم خودم و هم تو رو چک کنم ایشالا که همه چی خوب و رو به راه باشه تا خیال بابا مسعودی هم راحت بشه از بس که ایشون هم رو شما و هم من حساسن. از وقتی خدا تو را گذاشته تو دل من،بابا مسعودی گلت منو اصلا تنها نگذاشته و برای مغازش هم یه شاگرد گذاشته که خیالش از اونجا هم راحت باشه  و دیگه نخواد بره عسلویه و برگردهقلب من واقعا هر چی از خوبی های بابایی برات بگم کمه نمیدونم باید براش چه کار کنم که بتونم جواب این همه گذشت و داده باشمقلب

 

پسرکم دوستت دارم خدا تا .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سودابه
3 مرداد 92 12:05
ایشال که صحیح و سالم میاد تتو بغلت..این چند هفته هم مث برق و باد میگذره


مرسی سودابه جان همچنین نی نی خودت ایشالا
رومینا
5 مرداد 92 17:21
خدا همسری و گل پسرت رو برات نگه داره .
راستی اسم برای گل پسری انتخاب کردید؟


مرسی عزیزم همچنین شما رویه چندتا اسم انتخاب کردیم ولی هنوز دو دلیم مطمئن شیم حتما میذارم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:14
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی

امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد

منم به ایلیای خوشکل و با مزه رای دادم عزیز خاله
سودابه
6 مرداد 92 13:14
راستی عزیزم قالب جدیدت مبارک خیلی خوب شده...

مرسی عزیزم به فکر شما دوستای گلم بودم دیگه...
مامان شین
7 مرداد 92 14:30
سلام خانومی می شه یه سه تا فرشته ی کوچولو رای بدی... سه تا کد 410 664 195 رو به 20008080200 پیامک کنید...می شه...خیلی به پیامک هاتون نیاز داریم...با همسریت و خانواده خودت و خانواده همسری و خلاصه دوستان و اشناهات نفری یه پیامک یا اون متن بالا به این شماره بفرستید بین کد ها فقط فاصله باشه...منتظر خبرای خوبت هستم...
سودابه
9 مرداد 92 11:59
عزیزم زایمانت طبیعیه یا سزارین؟؟


باورت نمیشه من چقدر از درد زایمان می ترسم هر روز که نزدیکتر میشه ترس منم بیشتر میشه،طبق تحقیقایی که کردم چون زایمان طبیعی عوارض ندارد و دردش فقط همون موقع است اگه شرایط بدنیم جواب بده دوست دارم طبیعی باشه تو چی؟
سودابه
12 مرداد 92 12:03
سلام چطوری؟گل پسری خوبه؟مامانتون چطورن؟؟

ایشالا که همتون خوب خوبید


سلام مرسی گلم، ممنون که جویای احوال مادریم هستی، خدا را شکر خیلی بهتره خودش بدون کمک تو خونه راه میره. ما هم خدا را شکر هر دومون خوبیم.
عاطفه
14 مرداد 92 8:57
ایشالله به سلامتی بغلش بگیری و اون لباس استقلالیرم تنش کنی و عکسش و واسه ما بذاری تا ذوق کنیم


ایشالله عزیزم ممنون از لطفتون
شیما
19 مرداد 92 21:11
مونا جونم خوبی؟مامان گلت چطورن؟نی نی خوشمله چطوره؟نیمدی وبلاگتو آپ کنی نگرانت شدم عزیزم


مرسی عزیزم،مادریم با دعای شما عزیزان خیلی بهترن خدا را شکر.من حدود دو هفته ای اینترنتم قطع بود نمیتونستم به شما دوستان سر بزنم،مرسی از لطفت دوست گلم که حالم و پرسیدی