پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

25 ماهگی پرهام من

1394/7/25 18:15
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.....

پسر خوشگل مامان و بابا 25ماهگیت مبارک عشق خودم، عزیز دلم کلی از تولدت و بعد از اون  عکس دلریم ولی چون  میتونم با موبایلم آپلود کنم فعلا نمیزارم تا بعد ....

کلی هم پیشرفت کاری و رفتاری داشتی که به نسبت بد نیست عزیزم من خیلی رنگا و اشکال هندسی رو باهات  کار میکنم  اشکال هندسی  رو یاد گرفتی ولی رنگا رو هر کاری میکنم اصلا توجه نمیکنی که یاد بگیری موقع  کار کردن باهات کلی شیطنت  میکنی  بازی گوشی میکنی   نمیدونم مقتضی سنته یا اینه که فقط تو این طوری هستی،در مورد عادات غذاییتم  که فقط و فقط  ماست و دیگر هیچ  نمی دونم چه کار کنم  ،پسرم  عاشقتم فکر میکنم برات کم وقت میزارم ،فکر میکنم خیلی بهت نمیرسم به خاطر همین  همیشه ناراحتم ،فکر میکنم همسن و سالات خیلی بیشتر همه چی بلدن هر چند که نباید مقایست کنم  به هر حال تو برای من بهترینی خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهناز
25 مهر 94 19:08
سی دی های با نی نی رنگها رو خوب یاد میدن... ممنون از راهنماییتون دویت من حتما براش میگیرم