پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

پرنس دو ساله ما

1394/6/23 1:33
473 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم  آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم...

او میرقصد و من  آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه میکنم ؛او می خنددو من از شوق حضور  و بودنش اشک میریزم.

او آرام  در آغوشم آرام میگیرد و من تا صبح از آرامشش آرام میشوم.

او پرواز میکند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشم هایم جز او هیچ نبیند

او بازی میکند.......کودکانه.......عاشقانه........می پرد......حرف میزند........به زبانی که کسی  جز من  نمی فهمدش و دنیا را می بیند و طبیعت را حس میکند........ خدا را می بوید. و من.......... کودکانه در سایه ی  بزرگیش پتهان میشوم تا از گرمای  دست نوازش غیب بی بهره نمانم.

کودکم دوستت دارم و بر خلاف آنچه گفته می شد که تو به من محتاجی ؛من به تو محتاج و مشتاق شدم تو شدی همه ی نیازم.

پسرک دو ساله من تولدت مبارک ،انشالله  روزهایت ،ماهایت ،سالهایت شاد و مبارک باشد و همبشه بخندی و سالم باشی.

دوستت دارم هواتا،یکی یه دونه خودم

پسندها (1)

نظرات (1)

همراه رایانه
23 شهریور 94 10:23
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir