پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

من ... مادر دو ساله

1394/6/18 22:42
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

                                          دلم ضعف میرود برای دنیای مادری

                                              دنیایی که متعلق به خودت نیستی

همه جا حضور کسی را احساس میکنی که  آنقدر بی پناه است که آغوش تو آرامش میکند

      آنقدر کوچک است که دست های تو هدایتش میکند

        آنقدر ضعیف است که شیره جان تو پرورشش می دهد

           مادر را دوست دارم ،چون به بودنم معنا می دهد

             چون ارزشم را به رخم میکشد

               و یادم می دهد هزار بار بگویم جانم...

                  هر چند در آینه خودم را نمیبینم

آن زن خسته....ژولیده و کم خواب در قاب آینه  را تنها وقتی میشناسم  که دستهای  فرشته ای به گردنم گره می خورد

     و با خنده از من میخواهد عکس دو نفره  بگیریم

      و آن وقت هست که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دو نفره را در قاب آینه حک میکنم.

                                                    مادریم را خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)