پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

18 ماهگی ماه من

1394/1/23 23:47
653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه یک سال و نیمه ی من!سلام آرام جان من !!پسر خوشگل مامان تو دیگه واسه خودت مردی شدی ماشالا قد کشیدی و فهمیده شدی عزیز دلم مامانی به

خاطر کم اومدنم به وبت تو هم ببخشی خودم خودمو نمیبخشم،ولی به هر حال با مشغله ،بی مشغله،تحت هر شرایطی به فکرتم و شدیدا عااااشقتم،بله دیگه

عشق کوچولوی منم داره بزرگ میشه و الان  یک و سال و نیم یعنی 18ماه از روز زیبای تولدت گذشت تا حالا دیگه دو بهار دو پاییز زیبا رادپشت سر گذاشتی با مامان و بابا

روزای خیلی رو با هم تجربه کردیم من از زندگی از بچه داری و مادر شدنم توی این چند مدت کلی تجربه خوب به دست آوردم،روزای بدم که اصلا دوست ندارم ازشون چیزی بگم و انشاالله که دیگه نداشته باشیم،عزیز دلم پیشرفت کلامی خیلی زیاد داشتی ،نمیدونم چیا رو قبلا گفتم ولی همه رو با اسم صدا میزنی  ،به ل هم د میگی مثلا لالا رو میگی دادا ،الو رو میگی ادو.. ،اجزای صورتت قبلا باهت میگفتیم کو چشمت با دست نشون میدادی ام الان خودت میگی بینی،دندون و...، از میوه ها موز  رو دوست داری و میگی مو بده،به پسته هم میگی پته س  ،این س را با تشدید میگی ،پدر ما رو درآوردی با پسته هر لحظه هوس میکنی،همش میپرسی ای چیه،چی شده؟،تو غذاها هم جونت شده ماهی و میگی می بده،االبته به مرغم میگی می،از کتاب حیواناتت که گربه با پروانه رو فقط با تلفظ خاص  خودت میگفتی الان  بع بعی با هاپو رو میاری نشونم میدی و میگی،وای از مداد ودفتر نگو کا حتی تو ماشینم باهاته و خط خطی میکنی  در کل علایقت و دوست دارم خوبه،خودتم دوست دارم هواتا.....

پسندها (2)

نظرات (0)