پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

71 ماهگی پرهام خان

1398/5/24 16:24
316 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم اگر این اخلاقیات را داشته باشی همیشه خوشحالی

از هیچکس برای هیچ چیز انتظار نداشته باش

انتظارات همیشه صدمه زننده هستند....زندگی کوتاه است ،پس به زندگی ات عشق بورز.....

خوشحال باش....لبخند بزن...و فقط برای خودت زندگی کن....

قبل از اینکه صحبت کنی،گوش کن...

قبل از اینکه بنویسی فکر کن.....

قبل از اینکه خرج کنی درآمد داشته باش...

قبل از اینکه دعا کنی،ببخش....

قبل از اینکه صدمه بزنی...احساس کن...

قبل از تنفر عشق بورز

زندگی این است...احساسش کن،زندگی کن،لذت ببر❤️❤️

پسر خوشکل خودم ،باهوشترینم،فهمیده ترینم،شمارش معکوس تا ۶ سالگیت،۷۱ ماه کنار من و بابایی بودی و چقد خوب که بودی،چه زیبا کنار ما بودی،عااااااااشقتم پسر خوب خودم،پسرم این ترم یعنی تا یه روز قبل از تولدت پک آبی آی مت رو تموم میکنی و یعنی ۴b،در واقع الان دوسال کامل یا همون ۸ ترمه که داری میری،اگه دوست داشتی اول مهر همراه با مدرست پک سبز هم ثبت نامت میکنیم اگرم نه اصلا اصراری نیست...

و اینکه این تابستون کلاس فدتبالم داری میری ،هر چند من مخالف صد در صدم اما خودت و بابایی به شدت علاقه مندین،چون خودت دوس داشتی منم حرفی نزدم،در کل من دوست داشتم یکی از رشته های ورزشی رزمی رو انتخاب کنی و تا همیشه همینو ادامه بدی

عاااااشتم پرهام زیباروی خودم

 

 

 

 

 

 

روز عید قربان

 

اینم که رفتی آرایشگاه به قول خودت رو دستت خالکوبی کردن(برچسب 😂)

 

پسندها (2)

نظرات (3)

نرگسنرگس
24 مرداد 98 18:10
ماشالله به این آقا پسر... زنده باشی عزیزم😉
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنون عزیزم
نرگسنرگس
24 مرداد 98 18:10
ما با افتخار شما رو دنبال کردیم . شما هم لطفا ما رو دنبال کنید...😉
مامانی وبابایی
پاسخ
چشم با کمال میل
❤️Maman juni❤️Maman juni
30 مرداد 98 2:37
ای جانم 
در پناه حق باشین 🥰
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنون عزیزم