پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

۶۹ ماهگی شاهزاده من

1398/3/21 14:38
235 بازدید
اشتراک گذاری

جرات کنید راست و حقیقی باشید

جرات کنید زشت باشید!

اگر موسیقی بد را دوست دارید،رک و راست بگویید

خود را همان که هستید نشان بدهید

این بزک تهوع انگیز دورویی و دو پهلویی را از چهره روح خود بزدایید،با آب فراوان بشویید.

۲۱ خرداد و ۶۹ ماهگی پسر خوشکل خودم ،برایت پسر گلم رویاهایی تمام نشدنی آرزو میکنم،ان شاءالله که همیشه سالم باشی،پسر کمتر از یه هفته دیگه ترم ۴aآیمتت تموم میشه و اخرین ترم از پک آبیت ان شاءالله شروع میشه،برای تابستون دوست دارم یه کلاس ورزشی بفرستمت که من دوست دارم تکواندو بری خودت میگی فوتبال حالا هنوز نمیدونم....

دوست دارم خدا تا.....

 

 

 

 

 

 

عاااااااشقتم ماه من😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)