پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

۵۹ ماهگی و شمارش معکوس تا تولد گل پسر خود خودم

1397/5/20 15:37
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق پاک و زیبای خودم،فردا ۲۱ مرداد و ۵۹ ماه زیبا رو کنار هم مثل باد گذروندیم و چه روزای خوب و زیبایی هستن روزای با تو بودن پسرک خوب خودم،چقدر خرسندم از داشتنت چقدر دووووست دارم عزززیزز دلم،روز به روز بزرگتر و فهمیده تر میشی خیلی از اخلاقا که تقریبا برام مشغله فکری ایجاد کرده بود و چه بسا ناراحت همه رو ترک کردی و الان در مرحله ای هستی که واقعا خدا را شکر خدا را شکر به شدت ازت راضیم هزار ماشالله تاج سرم،فهمیدی که من چی رو دوست دارم و چی رو نه همون کارایی رو میکنی که باب میل من باشه ،آرزوی سلامتی همیشگی و شادی و عاقبت به خیری برات دارم.

دوست دارم هواتاااااا تو هم دوستم داشته باش یکی یه دونه خودم

از نی نی تو دلی هم بگم که الان ۲۴ هفته هس تو دل مامانیه و کلی عاااشقشی و هر روز سرتو میبری نزدیک شکم من و کلی با لهجه بچگونه باهاش حرف میزنی و تو نی نی تو دلی انگار حرفای داداش زیبا روتو میفهمی شروع میکنی به وول خوردن عاشق جفتتونم و همچنین بهترین بابا ی دنیا (مسعود عزیزم)،برای دیدن تو نی نی خودم لحظه شماری میکنم دوس دارم هر چه زودتر این دوران صد البته زیبای بارداری بگذره و بیای تو بغلم و جمع زیبامونو  با وجودت زیباتر کنی و واااای یه خونه شلوغ با دو تا بچه شیرین چه شود.....انشالله خدای بزرگم به هر کسی که نی نی دوس داره و در انتظار نی نی هست رو بده تا همه لذت داشتنش رو حس کنن،آمییییین.

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)