پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

چندتا از عکسای قبل و مهد کودکت

1397/4/22 15:09
183 بازدید
اشتراک گذاری
سلام یکی دونه خودم،پسر عاقل و خوبم کلی از عکسای قبلت مونده بود که قول داده بودم باید برات برارمش فرصت نمیشد حالا فرصت و غنیمت شمردم تا خوابی و دست به گوشی نیستی من بردارم و کارامو انجام بدم عزیز دلم ترم تابستانه کلاسای آی متتم داری میری و تصمیم دارم کلاس تکواندو هم اسمتو بنویسم و اینم بگم که پسر گلم تا عدد ۱۵ رو بلدی بشملری و شکل اعداد رو هم تا ۱۰ میشناسی و کلی چیزای دیگه وقتی ازت میشنوم کلی خوشحال میشم که چقدر تو بزرگ شدی هزارماشالله قد کشیدی و یه جورایی چهرت بزرگونه تر شده عزیز دلم این روزا تمام مشغلت اسم نی نی هست روزی یه اسم جدید میگی یه روز بهم گفتی مامان بزار کاپیتان که من مردم از خنده و دیگه جدیدا میگی سام حالا تا ببینیم خدا چی بخواد دوستت دارم یه دنیا.....
پسندها (1)

نظرات (0)