پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

یه خبر خوب

1397/2/14 23:29
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر خودم خیلی دلم برای محیط وبلاگ و دوستای خوب وبلاگی تنگ شده از بس مشِغله دارم خیلی کمتر از قبل به اینجا سر میزنم سکوتیه خبر خییییییلی خوب برات دارم پسر خوشملم از بس هی میگفتی حالا کی با من بازی کنه ؟من خودم تنهام ،یه اسی برام بیار حالا فرار خانوادمون با اجازت ۴نفره بسه و یه عضو عزیز دیگه به جمع خانوادمون اضافه بشه انشالله که سالم باشه بی نهایت خوشحالیم همگی از این قضیه امیدوارم به خوبی پیش بره و مشکلی پیش نیاد،پسر گلم هنوز نمیتونه درک کنه که این نی نی میتونه تو دل مامان باسه میگه به خدای آسمونا بگو تا بهمون یه نی نی بده ولی کوچولو هم نباشه از من بزرگتر باشه اندازه متین(پس خالش)به من بگه داداشزیبا

این عکس از خبرمون

 

یه مسافرت سه روزه کیش داشتیم عکسای اونجا رو هم برلت میزارم دوست دارم خداتا......

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 اردیبهشت 97 6:41
مبارک باشه
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مامان نفیسهمامان نفیسه
15 اردیبهشت 97 8:40
سلام عزیزم
بسلامتی، تبریک! دختر منم همش همینو میگه که من با کی بازی کنم؟؟ خداروشکر! ایشالا این دوران به سلامتی بگذرونی
گلی ما تو مسابقه شرکت کردیم. لطف میکنید 5 تا پست آخریمون رو لایک کنید؟ ایشالا جبران میکنم
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنون دوست من،شما هم به فکر هم بازی براش باشین،حتما عزیزم میام لایک میکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
16 اردیبهشت 97 1:21
چ عالیییییییی تبریک میگم خانوم گلیییی 
انشالله که قدمش خیره 😍😍😍😍
راستی خوشحال میشیم ب بوی بهشت ما هم تشریف بیارید 😍😍😍
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنون،انشالله،حتما میام