پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

32و33ماهگی آقا کوچولوی ما

1395/3/21 21:11
258 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم  سی و سومین ماهگردت هم مبارک،ایشالله همیشه سالم و شاداب و خندان باشی باشی این بزرگترین آرزوی من برای توست پسرک زیبا رویم،خیلی ناراتم که الان  یگه کم کم داره میشه  یک سال  که دیگه من اصلا ازت عکس نزاشتم به خاطر مشکل لپ تاپمه،حلش میکنم و کلی ازت عکس میزارم عزیزم،توی این ماها که ماشالله بزرگتر شدی یه مقدار زیادی شیطونتر و نق نقوتر و بد خلق تر شدی و کمتر حرف گوش میدی و همچنان از همسن و سالات  الگو میداری البته رفتارهای بدشون رو و من هم روز به روز  ناراحت تر هر چند میدونم مقطعیه بازم ناراحتم  انشالله هر چه زودتر همه این اخلاقای بد رو فراموش کنی و مثل قبل بشی  پسر گلم تو این ماهها که دیگه در آستانه سه سالگی هم هستی تغییرات آنچنانی که چشمگیر باشه نداری همون حرفا البته دست و پا شکستع همون بازیها همون  علایق چیز جدیدی نیست که بخوام برات اینجا ثبت کنم عزیزم آرزو میکنم تنت همیشه سالم باشه و از خدا میخوام صالح بودن و عاقبت به خیر شدنت را.....

دوست دارم  هواااااااااتا

پسندها (1)

نظرات (0)