پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

31ماهگی پرهام خان

1395/2/5 15:26
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد 31ماهه مامان و بابا،عاااااشقتم زیبایم ،بیشتر از همیشه دوست دارم خودت و کارات و حرفات و همه رو عاشقانه دوست دارم  ،طبق معمول  پستای قبلی که گفتم  همچنان علاقه وافری به زدن و اذیت کردن بچه ها داری هر راهی هم که بگی امتحان کردیم برای ترک دادنت از این عادت اما نشد،امیدوارم با گذر زمان بهتر بشی،موضوع مهمی که تو پستای قبلی فراموش کردم بگم و خیلی برام  از تمام پیشرفتای زندگیت مهمتر بوده ،و حسابی باعث  خوشحالی من شده ترک کردن پوشوت بود در 27ماهگی،که البته خیلی یهویی اتفاق افتاد یه روز امتحانی پوشکت نکردم و هر 10دیقه یه بار میبردمت دسشویی که یه بارشو دسشویی میکردی و چند بارشو بعد از کلی اعصاب خوردی  بازم نمیکردی میاوردمت تو اتاق ،اما همین روال رو ادامه دادم کمتر از  یک هفته کلا موشک رو فراموش کردی و عادت کردی به  دسشویی و من رو به آرزوم رسوندی و یکی از دغدغه های زندکیم رو کم کردی ،به همین راحتی.....

دوست دارم خداتا........

پسندها (2)

نظرات (1)

شاپرک مامی
5 اردیبهشت 95 16:55
سلام خوشحالم که موفق بودید ما هم تازه موفق شدیم