پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

27ماهگی تا 30ماهگی یکی یه دونه مامان و بابا

1395/1/13 19:02
213 بازدید
اشتراک گذاری
سلام زیبای مامان ،عذرخواهی بابت غیبت طولانی مدتم به دلایل زیاد که نگم بهتره،عزیزدلم تو دیگه کلی واسه خودت مردشدی و عاقل ماشالله ،مامان جون 30ماه از زندگیت و پشت سر گذاشتی و زندگی منو بابا را با وجودت دگرگون کردی،بابایی همیشه میگه با دیدن تک پسرم تمام خستگی ککار از وجودم خارج میشه ،شیطون تر شدی به شدت اذیت میکنی ولی بکن نوش جانت مقتضی سنته تو اذیت نکنی من بکنم،خوش باش و بچگی کن دلم میخواد واقعا از این روزای با تو بودن و تو با بچه بودن لذت ببری به همین دلیل خیلی کاری به کارت ندارم ،فقط یه موضوع که بیش از حد یه مدت من و درگیر کرده بود چندتایی حرف بی ادبی بود که خدا را شکر از سرت افتاده و اونم دلیلش فقط همبازی هات بودم که کنترلش کردم،الانم مشکل من تنها تغذیه و لاغر بودنتهکه اونم بردمت پیش متخصص و گفتش که مشکلی نداری کلا کم غذا میخوری و به خودم میبالم به خاطر حضور تو در کنارم و الان سومین سال مادر بودنمه و به خودم افتخار میکنم. دوستت دارم هواتا......
پسندها (1)

نظرات (1)

آرش
5 اردیبهشت 95 18:41
به ما سر بزن و به دو قلو های ما رای بده