پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نی نی کوچولوی ما

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

اندر احوالات 26 ماهگی

1394/9/5 23:20
503 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام زیبای من چند تا خبر خوب دارم یکی که خودم کلی باهاش ذوق میکنم اینه که خود خوشگلت چند تا شعر کوتاه رو حفظی و هر روز برام تکرار میکنی یکیش یه توپ دارم قلقلیه که خیلی قشنگ میخونیش و البته صداتو برات ضبط کردم و یکی هم تپلویم تپلو اینم خیلی بانمک میخونی و تاب تاب عباسی و خودتم کلی خوشحالی از اینکه میتونی بخونی وقتی برات شعر میخونم یا ترانه های کودکانه میزارم اول خوب گوش میدی و هیچی نمیگی البته خیلی با اشتیاق گوش میدی بعد ار چند روز همینا رو برام تکرار میکنی ولی هنوزم نتونستی رنگها رو بشناسی با اینکه کلی باهات کار میکنم ماشاالله علاقه شدیدی به دفتر و مداد رنگات داری و وقتی از بیرون میایم خونه سریع میگی دترم کداس؟یعنی دفترم کجاست و به شکم میخوابی شروع میکنی به خط خطی کردن و خبر بعدی اینکه میبرمت مهد روز اول کلی ذوق کردی وقتی وسایل بازی رو دیدی من یه ربع پیشت موندم بعد که میخواستم برم شروع کردی به گریه که مربیت دوست خوبم خاله مریم نگهت داشت روز دوم بیشتر گریه کردی و روزای بعد دیگه یه کم بهتر شدی .فکر میکنم الان برای مهد رفتنت خیلی زود باشه اما بهتر از اینه که صبحا که خودم نیستم بخوای خونه بمونی ولی به مربیت سپردم که مجبورت نکنه به یادگیری مطالب سنگین گفتم بذاره تو بیشتر بازی کنی عزیز دل مامان نمیزارم خسته بشی اگه احساس کردم که خسته میشی دیگه نمیزارم بری.

پسندها (2)

نظرات (0)